花の画家

森の中に住み、四季折々の植物や花を描いています。

第一回ノアホールコンサート First concert

昨日は一回目のノアホール定期コンサートを開催しました。とても良い天気に恵まれ、一日中陽光がきらきらしてそよ風が吹きわたっていました。
近隣からそして遠方から、沢山の方々にお越しいただきました。久しぶりにお会いする方々の笑顔は皆さんとても晴れやかで、皆様の笑顔からたくさんの元気を頂きました。こんな山の中まで、遥々コンサートを聴きに来てくださる。改めて感謝した一日でした。
可愛らしいお花のアレンジメントはTOKOLOFlower&Green TOKOLO | 久留米 花屋にお願いしました。
次の日曜日は二回目で最終日。皆様のお越しをお待ちしております!
Yesterday we gave our first concert, Ai and Erwin's joint solo recitals. It was wonderful weather with a lot of sunshine and a gentle breeze.
We had about 35 members in the audience. We didn't see some audience members for a couple of years, but they haven't changed much and their positive smiles gave us new energy! We appreciate that people specially visit our isolated place to listen to us.
We'll do our best for the second concert next sunday!